Cooking With Rosi

همه چیز درباره ی گیاه خواری

Cooking With Rosi

همه چیز درباره ی گیاه خواری


اینکه هر از گاهی میام اینجا و می بینم که علیرغم فعال نبودن اینجا، کمترین میزان بازدید 10 نفر در روز هست ، وقتی هیچ مطلب جدیدی هم نمیذارم،  برای من یعنی یه دنیا خوش حالی و دیدن روزنه های نور و امید.

اگر به هر دلیلی آپ دیت کردن این وبلاگ براتون مهم هستش، برای من اون دلیل تون ارزشمنده. به زودی با کلی مطلب و سوپرایز جدید میام خدمتتون. 


سبز باشید  

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسمن جمعه 16 مهر 1395 ساعت 23:09

سلام رزالین عزیزم
به نظرم آپدیت کردن این وبلاگ خیلی مهمه
مطالبی که میزازی جامع تر جالب تر و تاثیرگذارتر هستش.
یکی از مهم ترین چیزهایی که باعث شد به گیاهخوار شدن فکر کنم آشنایی با شما و خوندن مطالب وبلاگتون بود.
حیف هستش اگه اینجا فعال نباشید
آرزوی بهترینهارو برات دارم عزیزم

سلام یاسمین مهربون. کاملا حق با تو هستش. خودم هم خیلی دلم میخواد که هرروز مطلب بذارم. ولی متاسفانه وقت خیلی زیادی می خواد برای گردآوری ترجمه و نوشتن شون که الان در حال حاضر این وقت رو ندارم.
خیلی خوشحال شدم از خوندن کامنتت عزیزم. ممنون از وقتی که گذاشتی و این کامنت رو نوشتی <3

شیوا سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 13:27

سلام روزالین عزیزم
خوبی خانمی؟من شیوا هستم.همون که در مورد سفر کلی بهم راهنمایی کردی توی اینستاگرام.امروز اومدم بهت پیغام بدم دیدم ظاهرا پیجتو بستی واسه همین اومدم اینجا
راستش سفر ما با تمام خوبی هاش تمام شد و آنچه که ازش باقی ماند لطف و مهربونی های تو بود که توی خاطراتم ماندگار شد.دلم میخواست بازم ازت تشکر کنم و امیدوارم که بتونم مهربونیهاتو جبران کنم.به امید دیدارت

آیلار پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 21:23 http://coocing Wite Rosi

سایتت عالیه رزالین جون ولی مرا بلاک کردی تو اینستا

عزیزم آیدی ت چیه؟

مریم یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 16:06

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد