Cooking With Rosi

همه چیز درباره ی گیاه خواری

Cooking With Rosi

همه چیز درباره ی گیاه خواری

سالاد لوبیا سفید


اول اینو بگم که با هر مدل حبوباتی میشه یه نوع سالاد درست کرد. سالاد گرم مخصوصا تو این روزهای پاییزی می چسبه. هرچیزی که تو یخچال دارید و بیارید وسط. میشه یه نوع سالاد برای خودش! کم کم دستتون میاد چی با چی خوشمزه میشه و سعی می کنید مزه ها رو باهم به خوبی ترکیب  کنید.

سالادی که من این بار درست کردم، ترکیب لوبیا سفید، زیتون، گوجه، انواع سبزیجات (ترخون، پونه، جعفری، گشنیز، نعنا ) و به عنوان ادویه فلفل قرمز و زرد چوبه بود. بعد از پختن لوبیا سفید اونا رو تو یه تابه میریزیم و همراه با روغن زیتون کمی تفت شون میدیم. نیازی به حرارت بالا نیست. در همین حین هم ادویه جات رو بهش میزنیم و بعد در تابه رو میذاریم تا مزه ها به خورد همدیگه برن. تو این فاصله هم سالادمون رو آماده می کنیم.






به همین آسونی، به همین خوشمزگی، یه سالاد غیرتکراری پر از ویتامین و پروتئین و سبزی جات بخورید!


پ.ن. من کاهوفوبیا پیدا کردم. اصلا نمیتونم دیگه توی سالادهام از کاهوهای معمولی و حوصله سربر استفاده کنم. سالادهای مدل ایرانی رو که دیگه نگو! تو یه ظرف برمیداشتن نود و هشت درصدش رو کاهو پر می کردن، چهارتادونه گوجه و خیار واسه زیبایی می چیدن روی ظرف!   اشتها برانگیز که نبود، اشتهات رو هم کور می کرد! الان هروقت کاهو می بینم یاد اون سالادهای بدمزه می افتم  حالا انصافا کاهوهای اینجا خیلی روشن تر و خوشمزه تر و جوسی تر هستن از کاهوهای مدل ایرانی، ولی گفتم که، کاهوفوبیا پیدا کردم 


سبز باشید 



نظرات 2 + ارسال نظر
Nina سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 01:52

وبلاگت عالیه. همه اش رو خوندم. دستت درد نکنه.

لو پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 01:37

من از کاهو بدم میاد. فک کنم برمیگرده به اولین تجربیاتم در موردش که طعم تلخه ی خاصی میداد و کم آب بوده. از ساقه ش هم بدم میاد :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد